כתיבת קורות חיים – שירות לקוחות
תהליך כתיבת קורות חיים של נציג שירות לקוחות, טלפוני או פרונטאלי, מתחיל בפרטי הקשר (שם מלא, טלפון, מייל, כתובת עדכנית) בשביל שהמעסיק יוכל לחזור אליכם.
כדאי לכתוב בתמציתיות על הכישורים השונים שלכם הקשורים לתפקיד של שירות לקוחות ועל אופי התפקיד אותו תרצו למלא.
בסעיף ההשכלה כדאי לפרט במידת האפשר על ההשכלה אותה רכשתם במהלך השנים (תיכונית, ואם יש- אז גם אקדמאית), ובנוסף – קורסים והסמכות, במסגרת הצבא או באזרחות.
ציינו ניסיון תעסוקתי קודם, אם יש, הכולל שמות מקומות עבודה ותיאור התפקיד בקצרה הכולל את תחומי האחריות שלכם והיכולות שהוכחתם במסגרת העבודה.
חשוב לציין תכונות אופי ויכולות, כמו: תקשורת בינאישית גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת שיווקית, אדיבות, מסירות לעבודה וכד’. כמובן שיש לכתוב אך ורק נקודות רלוונטיות ואמתיות.
יש לציין בסעיף השירות הצבאי על התפקיד שמילאתם והתכונות שנדרשתם להוכיח. כמו כן כדאי לכתוב על ידע במחשבים ותוכנות, בכל רמה שהיא.
בתחום שירות לקוחות, הדורש אינטראקציה עם אנשים שונים, ידע בשפות עשוי להוות יתרון כאשר מחפשים עבודה בתחום.
כדאי לקרוא על איך כותבים קורות חיים בשביל לקבל טיפים והמלצות בנושא.
בנוסף, בחינת דוגמאות לקורות חיים עשויה לעזור לכם להבין את מבנה מסמך קורות חיים.
בהצלחה!
It appears your Web browser is not configured to display PDF files.
No worries, just click here to download the PDF file.
להורדת קורות החיים לדוגמא – שירות לקוחות בפורמט WORD